Tijd voor Leven

We beginnen met
een vrijblijvend
Intake Gesprek

Belangrijk is om een goede klik met elkaar te hebben. We gaan immers een intense samenwerking aan en vertrouwen is daarin heel belangrijk. Tijdens dit kennismakingsgesprek bij jou thuis bekijken we of deze klik vanuit beide partijen aanwezig is. Wanneer dit het geval is maken we een inventarisatie van wat er gedaan moet worden. Ik maak hiervoor een offerte en na jouw akkoord kunnen we samen aan de slag.

planner
professional organizer ilona duivenvoorden
planner krijt

Daarna gaan we samen
aan de slag

opruimen

Opruimen / ordenen

Nadat we een overzicht gemaakt hebben van de klussen die jij aan wilt pakken maak ik een plan van aanpak waarin we samen de rommel te lijf gaan. Ík bepaal niet wat er wel en niet weggaat, dat doe jij. Ik help je wel met het maken van keuzes en afwegingen hierin.

Samen gaan we aan de slag om de ruimte praktisch en logisch in te richten.

Spullen krijgen een vaste plek en zo creëren we rust en overzicht.
Tevens geef ik je handvatten om gestructureerd te blijven opruimen, zodat dit uiteindelijk een vaste routine wordt.

hulp bij gezins structuur
plannen
plannen

plannen / agenderen

Heb je het gevoel dat je eigenlijk constant achter de feiten aanloopt? Maak je vaak dubbele afspraken, of vergeet je zelfs afspraken?

Een agenda met een duidelijke structuur zorgt voor rust in je hoofd.
We maken een overzicht van de taken die je moet en wilt doen. Door hier een goede balans in aan te brengen creëren we meer rust en overzicht en minder stress. We gaan hierbij op zoek naar een systeem wat voor jóu werkt!

En natuurlijk plannen we ‘Tijd voor Leven’ in.

rekenmachine

administreren

Een onoverzichtelijke administratie zorgt voor chaos die kan leiden tot misverstanden.
Door je administratie op orde te brengen (en te houden) heb je overzicht. Dit voorkomt stress, bespaart kosten en geeft je rust.

Dit geldt voor zowel je papieren als je digitale administratie. Stap voor stap lopen we er doorheen. We bepalen wat weg kan en wat bewaard moet blijven en ruimen dit op een voor jou logische en makkelijk te onderhouden manier op.
Wil je van de papieren af en alles digitaliseren? Of wil je je inkomsten en uitgaven eens goed onder de loep nemen? Ook dat behoort tot de mogelijkheden.

administratie
verhuisdozen
doos

verhuizen

Verhuizen; een hele klus. En dan heb ik het niet alleen over het inpakken van de verhuisdozen. Want er komt nog zo veel meer bij kijken. Het begint al bij de makelaar die foto’s komt maken. Ik kan je helpen je huis op te ruimen, zodat er mooie foto’s gemaakt kunnen worden.

Als de verhuisdatum eenmaal bekend is kunnen we met een planning aan de slag. Samen werken we stap voor stap naar “de grote dag” toe. We regelen alles (alle rompslomp) eromheen en op de dag zelf zorg ik ervoor dat alles gestructureerd verloopt. Als je dit wilt help ik je ook met het logisch indelen van je nieuwe huis.